Interpelacja ws. nadwyżki z tytułu wpłat za wywóz śmieci od mieszkańców
Radna Grażyna Gałkiewicz złożyła na ręce burmistrza interpelację ws. nadwyżki z tytułu wpłat za wywóz śmieci od mieszkańców. Zapraszamy do zapoznania się z jej treścią.
Oto treść interpelacji:
Szanowny Panie Burmistrzu,
w sprawozdaniu finansowym za 2014 widnieje informacja, że z tytułu opłat wnoszonych przez mieszkańców za wywóz śmieci powstała nadwyżka w kwocie przekraczającej 100 tys. zł. Jednocześnie pojawiają się plotki, jakoby środków na wywóz śmieci w 2015 r. miało wystarczyć jedynie do końca października. W związku z tym proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
- Do kiedy obowiązuje umowa z firmą zajmującą się wywozem śmieci z terenu naszej gminy?
- Kiedy planowany jest kolejny przetarg na wywóz śmieci i czy zostanie on przygotowany z uwzględnieniem wiedzy o nadwyżce z tytułu opłat za śmieci jaka powstała w 2014 roku?
- Czy mieszkańcy Rzgowa mają zagwarantowaną ciągłość odbioru śmieci, a jeśli nie, to czy Urząd Miejski wie jak przeciwdziałać zagrożeniu?
- Co stało się lub stanie się z nadwyżką z tytułu opłat za wywóz śmieci wniesionych przez mieszkańców w 2014 roku? Czy została ona przekazana na poczet wywozu śmieci w 2015 roku? Czy może zostanie zwrócona mieszkańcom? Jeżeli natomiast nadwyżka została już rozdysponowana na inne cele, to na co i czyją decyzją została przeznaczona?
Z poważaniem,
Grażyna Gałkiewicz